Megújult az SzTNH elektronikus ügyintézési rendszere
A hivatal elektronikus ügyintézési felülete jelentősen átalakult. A legfőbb változás: az adatlapokhoz bárki hozzáférhet és kitöltheti azokat, csak a beküldéshez kell az ügyfélkapus azonosító vagy az elektronikus aláírás. Az SZTNH az e-ügyintézési rendszer módosításával kívánja elősegíteni az elektronikus szolgáltatások még gyakoribb használatát, az e-kommunikáció széleskörű terjedését.
A 2012. június 15-én életbe lépő változások:
- Az első oldalon kiválasztható és a felhasználó gépére letölthető a megfelelő űrlap.
- Az első oldalon a benyújtáshoz szükséges valamennyi segédanyag megtalálható. Az e-ügyintézési rendszert először használókat segíti az útmutató az űrlapok kitöltésében; a gyakorlott felhasználóknak természetesen nem kell végig olvasniuk a tájékoztatót.
- A második oldalon a kitöltött űrlapot lehet feltölteni, majd ellenőrizni, hogy mindent rendben talál-e a rendszer. Ezt a funkciót is bejelentkezés nélkül lehet kipróbálni.
- Felhasználóinknak a harmadik oldalon – a beküldéskor – kell bejelentkezniük az e-ügyintézési rendszerbe.